Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av maria - 2 augusti 2011 18:49

Idag delade vi upp oss och jag tog tre och drog på stranden...det blir ju riktig semester när man slipper dra runt på den vilda bebin...jag hade tom köpt med mig en skvallertidning...väl hemma skulle det lagas korvstroganof-bläää,det var ju inte min mage alls sugen på,min mage ville ha surströmming-helt galet-men fick inte med mig nån så nu har jag beställt sushi från Sagami och pappaanders var snabb på att erbjuda sig att hämta åt mig...lite förvånad blev jag men när han sa att han skulle ta bågen förstår jag genast hans vänlighet...ibland är han allt bra snäll gubben min och betala ska han också få göra. Så nu tänker jag frossa i sushi,sjunga allsång och skråla ikapp med mig själv:-)

Ovido - Quiz & Flashcards