Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 september 2011

Av maria - 1 september 2011 15:56

Hepp,nu är det helg...mina veckor går i super fart...så är det när man har roligt:-D Imorgon blir det soft med små kidsen och säkerligen lite städ skulle jag tro-jag kan inte vara hemma utan att städa,nåt fel som jag har...

Imorse gick det över förväntan...några samarbetade inte vilket jag kunde räkna ut med lilltån...men,men.

Och ikväll är det värt att fira igen med en gotta påse. Lillkillen har förstått syftet med förskolan,mamman och pappan jobbar-han kan inte vara ensam hemma hela dagen,han jobbar på sitt jobb...han har inte ätit där på 4veckor,inte velat gå ut eller ha väst på sig när han har gått med på att gå ut...satt sig på tvären kan man säga...M E N idag har han ätit,varit ute med väst,ja till och med gått med ut i skogen och plockat blåbär!!! Jag vet inte hur dom gjorde om dom tog fram piskan eller, men nu hoppas jag han kommer ihåg på måndag hur han ska uppföra sig. Annars tar jag fram piskan...ha,ha...

Ovido - Quiz & Flashcards