Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av maria - 1 augusti 2011 18:26

Har tillbringat fem timmar på stan med stora delar av familjen,går faktiskt riktigt bra...skulle ordna det där bankkortet vi utlovat till tonåringen som till hennes förtjusning bara gick att få som visakort numera...så nu blire en till i familjen som är ute och drar kortet...och i samma veva passade vi på att fixa ett id-kort till jäntan,det blir mera och mera verkligt att hon växer upp...bara fem till to go...

Helt plötsligt där på stan blir jag väldigt sugen på kebabrulle och gravid som jag är har jag fullständiga rättigheter till att äta det jag vill när jag vill...eller hur:-)))...sagt och gjort kebabrulle jag sa,kebabrulle det blev...övriga familjemedlemmar hade jag fyllt med pytt i panna innan vi for,även pappaanders-stackarn-han ångrade bittert att han gick på det och hade ätit sig mätt redan:-)

Efter kebab frosseriet drog vi iväg till fotografen och tog 1års bilder på lilla smulan...och Alfred bekymrar sig över var vi ska ställa hennes lilla 1års bok och bebisen i magen-var i fridens namn ska dennes album rymmas...Ingen aning! svarade jag...som tur var nöjde han sig med det svaret och jag kunde gå vidare...

Ovido - Quiz & Flashcards