Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 juni 2016

Av maria - 3 juni 2016 16:58

Galet slut, äntligen är medicin kursen klar. Imorse vaknade jag 05.00 och började plugga, men efter en stund kom jag på mig:-Stopp!!! Vad gör jag egentligen, sov människa, sov. Som vi har kämpat, skrattat och gråtit (eller inte gråtit, men nästan) över den hemska, fruktade, jobbiga och förskräckliga boken. Men nu har vi tagit oss igenom den och skrivit sista tentan idag. Det firade vi med lunch på Eurasia med för mycket mat och för goda friterade bananer. Blire omprov eller komplettering på det får jag ta en annan dag för i helgen tänker jag vara ledig. Nästa vecka kör sommarkursen igång. Men det är nästa vecka. Barnen har fått tillbaka sin mamma för några dagar och Anders har fått tillbaka sin fru. Tvätten har fått tillbaka sin tvätterska, hon har varit tjänstledig i veckan och tvättkorgarna växer på längden och bredden. Jag kan kanske hinna få titta lite på tv i helgen, ikväll ska jag iaf se på Pippi L...hon är så rolig och busig. Fisa med ungarna och dricka ett glas vin, sådetså...


 


Från våran underbara ö, snart kommer vi...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards