Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av maria - 19 augusti 2016 22:42

Första fredagen efter första veckan efter semestern. Finns det nåt skönare. Tror inte det. Barnen har varit lediga eftersom fritids hållit stängt, vi låg lääänge i morse. På måndag är det upprop.
Jag har fått nya medel mot min psoriasis då dom förra inte hjälpte. Starka och extra starka steroider som kutan lösning på kroppen och i hårbotten. Fyra nya veckors behandling. Är numera stamkund på Kronans droghandel, är där flera gånger i veckan och plockar ut pillerburkar efter pillerburkar, salvor och olika lösningar. Säkert för flera tusen i månaden-tackar vet jag högkostnadsskyddet.
Nu ska jag försöka att få lite skönhetssömn det vankas festligheter i morgon.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards