Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av maria - 23 juni 2013 19:53

Midsommar firade familjen sedvanligt i Flurkmark, solen sken ikapp med barnen...det är väl för underbart  ...trots att Nea hade feber och Alfred var på godväg att inta en rejäl förkylning...sen grillade familjen hemma i lugnet och mamman och pappan fick se en film på kvällen då dom 3 yngsta knoppat in och dom 3 äldsta hade intagit övervåningen...helt underbart det med med andra ord. Nu är det dagarna efter och familjen har sakta men säkert kommit in i semesterlunken...dvs pappaanders stiger upp med kidzen då dom en efter en vaknar på morgonen och mammamaria ligger lääänge, lääänge kvar och tar det bara lugnt...jag är fortfarande inte riktigt tillbaka efter min sjukskrivning, kroppen är fortfarande sjukt trött och den orkar inte riktigt fullt ut och magen säger då och då ifrån...Igår regnade det i Umeå och dom små ordnade med en inflykt...motsvarigheten till utflykt...


  


underskatta aldrig en klase plastbananer...dom kan vara riktigt fina...helt obesprutade...


 


Nea blev plötsligt höggravid och det gick tack och lov lika fort över...


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards