Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 september 2016

Av maria - 23 september 2016 22:44

Första matchen jag ser sen han var borta förra säsongen. Tränat har han gjort och varit på is men jag tror inte jag har sett ngn match sen dess. Så extra roligt var det idag och vinst blev det också...dessutom har han ny hjälm och ny klubba, det vore konstigt annars om det skulle sätta käppar i hjulet.

Nu är det cup hela helgen. Nea har hockey tidigt i morgon och Arvid har dans. Cykelfest på kvällen och det ser ut som hin holen här hemma=super, mega stökigt. Jag varken hinner eller orkar göra mig till. Blir ingen husesyn här inte. Tur att vi har efterrätt så förhoppningsvis har gästerna druckigt ett eller två glas vin så dom ser lite lagomt suddigt. Jag släcker ner belysningen och drar undan mattorna så att ingen snubblar på mattkanterna. Dom kan vara riktigt höga, särskilt vid cykelfester.
Sen på söndag igen är det hockey så vi får nog hålla oss på mattkanterna och cykla hem i tid.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards