Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 21 september 2016

Av maria - 21 september 2016 20:38

Förenar nytta med nöje. Söver barn och bloggar. Dagarna består av morgon och kväll. Veckorna av måndag och fredag.
Skola mitt på dagen. Efter lunch skjutsa runt Alfreds hockeyutrustning, det är ju ingen ordning alls på träningsställerna så man får anpassa sitt egna schema efter hans träningar. Lämna och hämta. Hämta och lämna. När det är gjort hem och börja med maten och idag fick jag bara 11st gäster runt bordet. Eller vi rymdes inte så fyra st fick sitta i vardagsrummet. Det gick åt 2kg innerfile till en thaiwook, 8dl ris och 1kg nuggets. Underbart. Jag tycker det är trevligt när ungdomarna vill hänga här. Så jag lagar så gärna mat. Disken är mindre rolig, orolig kan man säga.
Dom är förövrigt roliga dom där ungdomarna. Först har dom tränat sen så fort dom kommer hem skyndar dom sig ut och spelar landhockey i en timma. Äta och sen spela igen i en timma. Gör ngt annat en stund för att sen ut i mörkret och spela igen. Alltså-orka-jag-är-helt-slut-av-att-stå-i-köket-och-se-på-genom-fönstret...Men dom rör på sig och sitter inte bara inne vilket är fantastiskt.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards