Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 september 2016

Av maria - 16 september 2016 19:20

Idag har jag legat på laddning exakt hela dagen. Lämnade alla barnen och tänkte börja plugga inför ett prov vi har framöver, men jag somnade och sov heeela dagen. Endast små korta dryckes och kisspauser...men jag behövde väl sova, då jag får en sån osammanhängande sömn på natten. Nu är jag bara så där lagomt fredags-seg, med för mycket mat i magen och ungarnas popcorn på det. Olivia har dessutom börjat övningsköra på riktigt nu, hon kör varje dag så hon ville köra till coop och jag beställde lite gott till kvällen. Men visst är det helg   

I morgon är det fullrulle från 08.00 på morgonen till eftermiddagen. Nea har hockeystart kl 08.00 så nu har vi officiellt två hockeyspelare. Nästan samtidigt har Arvid fotbollsmatch på Tomtebo så farfars tar det-Tackar  Sen hem, äta lite och dansskola. Jag stannar hemma och sköter markservicen och ser till att alla får mat och passande kläder. 

Idag fick vi veta att Minna varit lite extra busig på förskolan. Hon och en kompis hade klippt håret på en tredje kompis  Jag skäms ihjäl! 


 



Tänk när hon var så här liten och oskyldig...nu är hon stor och skyldig!



 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards