Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av maria - 22 augusti 2016 10:03

Jag påminner mig själv...Maria och (Anders) är inte ute och partaja till halv tre på natten...du /ni blir så trötta. Men i nästa andetag-det var det lätt värt för vi hade så sjukt roligt...

40års fest gånger fyra med 80tals tema. Lite kändis tätt också. Patrik Sjöberg och Don Johnsson var där.
Bästa vännerna Veronica och Erik samt deras vänner hade slagit ihop sig och bjöd på årets fest. Jag har skrattat så att jag har ont i käkarna, dansat så att jag har ont i höfterna och ätit en 80tals inspirerad tre rätters meny. Tusen tack.
Idag har 3 av 6 upprop. I morgon Elsa och jag och på torsdag Olivia. Så nu är hösten verkligen igång.
Duntäckerna åkte fram igår, dock galet varmt men mysigt.
Anders fick en körning halv två i natt, missad buss. Att vi ska kliva upp kl sex finns liksom inte när man själv kan sova hela dagen. Kanske ska ge igen inatt???Nu måste jag vila så att jag kan tänka klart.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards