Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av maria - 10 augusti 2016 20:57

Usch, har fått sova med huvudvärk idag-mindre bra. Åkte på coopan och handlade, köpte alvedon som jag inte minns var jag la. Har mega ont i kroppen och det känns som att jag sprungit jorden runt på några minuter. Kan va lite inre stress som smyger sig på. Nattjobb, plugg, familj och inskolning av barn. Minna gråter otröstbart när vi lämnar, suger fast som en sugpropp i benet på en-gör lite ont i kroppen. Är kanske för blödig efter sex barn. Därför blev hon lagomt till det sjuk nu, och Arvid har fått febran.
Jag smörjer in kroppen enligt läkares ordination och blivit mycket bättre i min psoriasis, tills jag råkade se mig själv i spegeln i går och såg hur mycket nytt som blossat upp. Hur ska jag göra nu, fortsätta smörja trots att dom där rekomenderade fyra veckorna har gått. Blir jag typ över behandlad med salvor då eller...en av mina bipolära mediciner är slut min kurator är på semester, tvär sluta är inte bra men jag har inte kommit på ngn bra lösning där ännu. När jag har funderat klart är hon säkert tillbaka.

Av maria - 10 augusti 2016 00:28

Näst sista natten på jobbet för den här sommaren. Sista natten blir på söndag natt. Min vision om att plugga gick i kras. Jag är inte programerad för plugg nattetid. Får hoppas jag hinner ändå få in etik boken till fredag. Annars får man ta en om skrivning, inte hela världen, men nästan.
Barnen har gått två dagar och det är mera jobbigt för vissa än för andra.
Olivia har köpt sig ett hemma kit för naglar endast för hemmabruk. Jag ställde upp som kund...

Jag förlängde inte med tippar utan förstärkte bara mina egna naglar med gele. Hon får öva på mig och sig själv. Så tillslut kommer det bli toppen. Men för förstagångs naglar är jag hel nöjd.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards