Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av maria - 7 augusti 2016 23:42

Ja vad ska man säga. Då var det dax att analysera semestern som inte riktigt va en semester men ändå lite nästan. Sommaren 2016 var sommaren då Olivia fyllde 18år. Vi närmar oss med stormsteg en utflygning snart.
Sommaren då Elsa sommarjobbade då vi andra låg kvar i sängen.
Sommaren då Alfred levde jetset liv och åkte land och rike runt.
Sommaren då Arvid startade en youtubekanal och gjorde dansvideos mm.
Sommaren innan Nea skulle börja i förskoleklass. Och åt surströmming så det stod ut genom öronen.
Sommaren då Minna badade så hon fick simhud mellan tårna.
Sommaren då mamman och pappan firade 18år som gifta och bara det är en bedrift att lyckas år efter år ro i land ett företag som denna.
Nu har Elsa mera el mindre flyttat till en kompis och i gengäld har vi 2-4 extra 13åriga hockeykillar. Det är otrevligt att titta in på rummet efter ngr timmar där, luktar som i ett omklädningsrum. Jag vädrar och städar och hoppas dom inte ska gå åt i odören. Dom ska ju sova där stackarna.
Nu jobbar jag i morgon och tisdag natt samtidigt som jag ska plugga till prov. Kommer behöva koffein delux.

Tack sommaren 2016-välkommen höst 2016.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards