Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 juni 2016

Av maria - 20 juni 2016 21:25

Ja nu är det sista rycket innan semestern, samtliga familjemedlemmar utom jag då tar semester i åtminstone i 6veckor. Kan bli lite längre...jag filar i vanlig ordning på min sommarkurs och nästa vecka ska jag jobba mina två första nätter. Idag har jag vinkat av, inte min enda men min enda 12åriga son som är påväg till Spanien och Nerja med en fin fin familj. Han eller dom kommer få toppen, jag kommer få vara orolig i 10 dagar, nä, jag ska slappna av och känna lugnet. Jag har ju lämnat över ansvaret nu än fast det satt långt inne. Vad gjorde man innan fejstajm-tiden...nu kan vi ju ses och prata med varandra ändå. Jag sa åt honom att smsa när han kom fram i morgon,:-Ja, om jag kommer ihåg. Va! Man kommer väl ihåg att smsa sin mamma. Hur dåligt minne kan man ha egentligen. 

Vi åker nog ner till underbarar Hemsön över midsommar. 


 


Kan aldrig titta mig less på utsikten där. Min bror med familj kommer nog också dit så det kommer att bli trevligt. Lite kusin-lek mm. 


 


Man behöver inte åka till Spanen   Det räcker med 20mil bort så hamnar vi i paradiset. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards