Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 9 juni 2016

Av maria - 9 juni 2016 16:18

Sitter i soffan och väntar på mat, japp mamma har kommit hem från USA och ordningen är återställd. Det är så skönt att få sitta med en filt och bara vänta på :- Nu är det mat, varsågoda. 

Har jobbat inatt och min kropp är inte gjord för nattarbete tror jag. Natten går väl an att hålla sig vaken men dagen efter, det kopplar fel i mitt huvud då. Jag sover bara en timme åt gången, känner mig utvilad men måste somna om OMG innan jag blir allt för pigg. Och så håller det på. Men nu har jag tagit mig igenom dagen och överlevt. 

Nu är det bara några få dagar kvar innan "Den blomstertid nu kommer" och det är typ frost ute, men vad gör väl det. Är det sommarlov så är det...med glass, bad och bus. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards