Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av maria - 6 augusti 2015 14:33

Ja, semestern lider mot sitt slut...Vi har haft underbara dagar och mindre ljuvliga stunder. Med 8st som samsas 7veckor är näst intill en önskedröm. Men för att sammanfatta SOMMAREN 2015 på ett enkelt sätt kan vi säga som så att det var Sommaren då Olivia hade sitt första Sommarjobb och jobbade ihop till en ny Iphone 6 (hon köpte den igår).
Sommaren när Elsa började leva nyttigt varje vecka. Men duktig ändå.
Sommaren då Alfred var för första gången på Modo Hockeyinstitut.
Sommaren då Arvid tappade sin första tand.
Sommaren då Nea hjälpe mormor att tömma skogen på blåbär.
Sommaren då Minna gick från att ha svinto hår till att få brunt lockigt guldlockshår, dvs korkskruvar på huvudet.
Sommaren då jag, mammamaria började lyssna på P1 och sommarprataren. Och
Sommaren då pappaanders spelade spöke på dasset, sprang fram och tillbaka mellan stuga och dass för att torka rumpor. Spelade kort till långt in på nätterna med Erik P...och sommaren då han fyllde 47år.
Ja vi har upplevt jätte mkt, skrattat, skrikigt och varit upprörda. Men dom fina stunderna tar alltid över och man lever på dom tills nästa sommar och semester...

Fisen och jag myser till P1.

Barnen plockar hallon.

Sommaren då vi grillade och eldade i massor...och skrattade i massor.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards