Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av maria - 17 juni 2015 22:24

Sådärja, idag tog småungarna sommarlov och i morgon kl lunch checkar pappan ut. Åh så hääärligt. Jag ska inte stiga upp en morgon å koka välling eller byta mega fylld blöja. Eller torka bajjiga rumpor för den delen. Nä jag ska ligga kvar i värmen under mitt älskade täcke tills jag är redo...Imorse kom Arvid in efter ca 2timmars väntan på att jag skulle vakna:-Mamma, jag vill ha frukost NU...jag är jätte hungrig. Ja, jag klev upp. Han fick frukost.
Nu tvättar och lägger jag fram kläder i högar för att sedan stoppa ner i väskor för att sedan bära ut till bilen för att sedan åka ner till Högakusten igen och fira midsommar. Men vi måste åka hem igen redan på söndag då Olivia är den enda i familjen som jobbar. Märkligt, barnen jobbar och föräldrarna jobbar inte. Men vill man ha pengar måste man arbeta ihop dom också, det växer ju tyvärr inte sedlar på träden.

Idag har jag städat våra fordon, jag tänkte det skulle vara trevligt om dom är rena så det bara är att börja skita ner med sand och glass mm. Känner mig ändå nöjd med dagens insats. Så nöjd att jag säger Gonatt. Vi ses efter midsommar. Fira försiktigt.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards