Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av maria - 13 maj 2015 19:37

Oj så skönt det ska bli med långhelg. Alla hemma med träningar och matcher, men det gör inget så länge vi är två som delar på ansvaret. Förra helgen sög, det gick bra rent praktiskt då jag fick hjälp med logistiken men att gå och lägga sig som ensam vuxen i en säng med fyra st under 12år var trist. Ingen som masserade min rygg tills jag somnade. Men det var då, nu är nu. 

Har pratat med BUP idag och eftersom medicinen inte ger den effekt som vi är ute efter så har vi satt ut Concerta och nästa fredag ska vi träffa läkaren och göra upp en ny plan...hoppas den funkar bättre. 

Så nu nu blir det en vecka och en halv utan medicin. Dyr medicinen det var som tusan också. 


 


Trevlig helg från oss...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards