Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av maria - 12 maj 2015 10:02

Jag har inte gått under jorden, inte riktigt iaf...men lite nästan. Det är mycket nu, mycket som krävs, jag har ställt mig själv åt sidan för att hinna med det som är viktigast just nu. Jag är i vanlig ordning dötrött och kämpar med att inte sova allt för mycket på dagarna. Att jag skulle fokusera på mig själv och ge mig själv tid för återhämtning på ett sunt och riskfritt sätt som jag har lovat på kursen är lika med noll i dagens läge. Jag fick dessutom ett återfall i svinkoppshistorien så jag håller två hemma i veckan. Härliga ocensurerade vardag...

Pappaanders kom hem utan fisk men han var Välkommen in i stugan ändå, jag var ganska less på ensamheten efter fyra dagar...är inte så van att vara ensam så fyra dagar var som fyra månader för mig. 

Nu är det snart långhelg och nästa vecka är fullbokad med möten med skola, BUP mm...Kan hända att jag är borta i några dagar.


 


Ps. Visste ni att maskar kan krulla sig... nämen nu vet ni ju det...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards