Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av maria - 24 augusti 2014 19:59

Nu är helgen slut, det har varit lite av varje. Lite fotboll lite hockey. Lite mys och lite bus. Jag har varit hemma och tagit hand om hushållet. Sett till att alla ätit sina måltider, kissat och bajsat. Jag har varit på stan och gjort trevligheter-en blandad kompott av ingredienser.
Jag är helt puckad jag vet...men jag säger som Olivia säger när det är medvind för henne...
Jag älskar mitt liv...
och motsatsen är såklart i motvind...
Jag hatar mitt liv...
men nu är det medvind.

men då jag öppnar upp en sån här burk bara till mig själv är jag benägen att hålla med-hon är fullständigt puckad den där mammamaria. Men gott var det, Anders tog sig faktiskt en macka han också. Han kanske har fått med sig en strömming i matlådan-vem vet...

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards