Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av maria - 20 augusti 2014 14:23

Hej, min morgon såg ganska lika ut som gårdagen...skillnaden var väl att bredvid mig låg Olivia och inte Anders, vi hade gjort ett byte bland sovplatserna igår kväll. Mellan oss låg i vanlig ordning lilla Minna. Upp-väcka dom som ska upp tidigt och sätta igång...Jag körde tre omgångar idag också fast idag gjorde jag mig en kopp kaffe som jag fick dricka av mellan körningarna. Några klunkar kaffe-köra-hem-micra kaffet-några klunkar kaffe-köra-hem osv...Innan sista körningen hann jag dricka färdigt kaffet samt skala mig en morot som frukost-gött...fortsätta mot sjukhuset för provtagning-har Alfred små springandes efter mig i regnet med sin padda...passa min tid hos min kurator, Alfred får sitta i väntrummet-duktig...vi tar en snabb lunch för att sen storhandla...Allting är slut, hade tom skrivit en handlingslista som jag hade med mig och följde, svävade bara ut lite. Nu 30min rast innan operation hämtning börjar...sen hem, laga mat-match-bada barn-lägga barn-ta en insomningstablett-SOVA!!! Nu är det nära en sömn kolapps om jag inte får min skönhetssömn, börjar se suddigt och har en enorm huvudvärk.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards