Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av maria - 18 augusti 2014 10:17

Idag är en stor dag. Min först födda börjar på gymnasiet-Vård & Omsorg ska hon gå på Fridhemsgymnasium. Så om tre år har vi en fullärd undersköterska i familjen.

För nästan exakt 15år sedan såg hon ut så här...alla som säger att tiden går fort har så rätt så rätt...stop stanna tiden ett ögonblick, jag är gammal och hänger inte riktigt med.
Småtjejerna har också börjat om på förskolan efter ett långt sommarlov. Nea har graderat upp sig till storbarns sidan och Minna hade fått en ny skoplats på den övre skohyllan...det måste ju betyda att dom börjar på att bli större dom också. Arvid traskade in på fritids som ingenting. Pappaanders åkte iväg på jobbet och man undrar ju om dom vet vem han är där på hans jobb, så länge som han har varit ledig. Kvar hemma är nu jag med Elsa och Alfred som börjar imorgon...Jag är inne på min tredje kopp kaffe. Tar det tom svart idag utan mjölk då jag somnade ca 03.00 inatt och alarmet gick 06.00...går ut hårt...gäsp. Tackar vet jag foundation-guds gåva till slitna 6barns morsor. Det täcker inte allt men lite iaf;)

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards