Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av maria - 16 augusti 2014 15:26

Har haft en fin dag...vaknade kl 7.20 då Anders och Alfred åkte iväg upp till Skellefteå och fotbollscup. Typ första gången den här sommaren jag måste stiga upp och göra välling och kissbestyr med ungarna. Men då jag fått sova bra för första gången på ett bra tag gick det över förväntan...men sen gick jag ju och la mig...måste ju få snoza mig upp. Kan inte vara bra för själen att hoppa upp på 2 ben på stuberten. Under frukost känner jag att det är en bra dag. Jag mår bra, känner mig glad och orkar lite idag... Så jag packar en lunchryggsäck tar med picnic filten och åker med mina tre små till Tomtebo äventyrslekpark. Och Olivia får jag med mig. Alfred är ju med Anders och Elsa har sovit borta. Så det är bara vi...

Min plats i solen... Olivia är bästa barnvakten...

Vi har åkt linbana...

Åkt rutschkana...

och matat ankor...
(kolla in fötterna högst upp i bild)...läckra...

På vägen hem stannade vi till och köpte dagens bästa-lördagsgodis. En sån här dag är livet underbart-Älska varje sekund och njut...det gör jag.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards