Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av maria - 11 augusti 2014 15:07

Japp, då var vi igång...Arvids första fritidsdag gick galant.

Sen hem laga lunch, ge barnen mat, äta själv det som blir över i stekpannan och från barnens tallrikar...har man tur lämnar dom mycket. Städa undan lunchen och åka och handla. Fylla kundvagnen med mat och annat, hem packa upp, dammsuga, igen... och nu säger jag Godnatt, kl 15.06...jätte trött. Får se hur länge jag får ligga här på soffan innan någon ropar:-Mamma...

Av maria - 11 augusti 2014 01:05

Ligger sömnlös i en säng i Ersmark. Ah, vad irriterande. Det kryper i kroppen. Fortsätter det så här i några dagar till måste jag ta en sömntablett. Vill helst inte det, för jag får sån hangover dagen efter. Men sova måste jag, annars förvandlas jag till häxansurtant, vilket jag redan är enligt vissa.
Förövrigt så har Minna hällt vatten i datorn, den beter sig underligt nu. Blire fjärde gången hos data-doktorn. Ska räkna får nu och se hur långt jag kommer.

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards