Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av maria - 2 augusti 2014 19:09

Lördag och vi har gjort lite av varje. Då vi på förmiddagen stod och försökte lösa dagen med en fotbollsmatch som tyvärr blev inställd. En bil som inte var färdig tvättat och ett kylskåp som behövde fyllas på. Samt tre vilda ungar är en dålig kombo. Då ringde bästa farmor och erbjöd sig och farfar att ta dom tre på äventyr. Men är hon sann eller...klart dom får, livet blev plötsligt genast mkt lättare. Pappaanders fixade färdigt bilen och jag och Olivia åkte och handlade. Alfred cyklade ner på fotbollsplanen och Elsa åkte till en stuga. Allt var löst...

Annars hade det kunnat sett ut så här. Jag och mina sex handlar mat på semestern. På så sätt är det iof bra med många barn. Dom stora skjutsar dom små och jag har händerna fria till annat.

Nu är vi mätta och belåtna.

Och har fått grilla marsmallows till efterrätt...

Avslutar med en bild jag tog härom kvällen.

Skapa flashcards