Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av maria - 30 juni 2014 17:23

Dagen efter en fotbollsresa på tre dagar med åtta personer innebär TVÄTT med stort T...


 


två proppfyllda tvättpåsar till bristningsgränsen samt en stor hög på golvet gör en bara det trött...jag viste inte riktigt var jag skulle börja, men tog mitt förnuft till fånga och började sortera och sortera...tvätta och tvätta...hänga och hänga...däremellan tog jag mig en tupplur på soffan, all min kraft och energi hade tagit slut imorse...

Pappaanders har bara suttit i telefonen och pratat med olika telefonabonemang leverantörer. Då vi fått en mobilräkning på över 1000kr kändes det inte rätt abonemang direkt. En av tonåringarna har ringt omänskligt mycket...men nu tror vi att vi har fått ordning på det och ska slippa sånna där mördar räkningar...


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards