Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av maria - 25 juni 2014 21:09

All min energi är borta, jag är helt förlamad. Vaknade upp i morse och kände hur allting runnit ut ur mig. Åkte iväg på mitt samtal, handlade inför i morgon och sen hem och börja på att få någon ordning på packningen. Det gick sakta men säkert frammåt, jag la fram i små eller stora högar och tänkte få ner i väskor också, men alla klädhögar ligger kvar på bordet. Jag orkar inte, orkar inte packa ner i väskor. Mina armar känns som bly och magen har kraschat...ögonlocken orkar knappt hållas öppna och hjärnan tänker i slow motion. Känns absolut inte bra inför våran första tältsemester, jag brukar ju vara fullt fokuserad då vi ska ut och resa och packa allting in i minsta detalj och ha en grym ordning. Det har nu gjort en totalvändning och jag är alldelens tom ist för fokuserad...ska lämna det här nu och gå och lägga mig och hoppas på att vakna i morgon full med energi...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards