Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av maria - 23 juni 2014 21:18

Bästa starten på dagen-sovmorgon, det tar sig. Inom åtta veckor ska vi få dom rumsrena allihopa och föra dom dit vi vill. Arvid sov hela tio minuter längre än vanligt och efter att pappaanders satt honom med dator och framför tv'n kunde han gå och lägga sig igen. Småtjejerna snusar och sover som tonåringar så vi kunde somna om och njuta av semestern. Sen efter frukost lämnade vi 2st med farmor, 2st lämnade vi hemma sovandes och 2st tog vi med oss för att köpa allt det där vi saknade inför camping semestern. Nu är vi redo att slå upp tältet och leka friluftsliv...Nu hoppas vi bara på bra mycket bättre väder...Idag undrade vi om det är höstlov eller sommarlov vi har. Svårt att veta när det nästan känns som minus grader när man öppnar upp altan dörren på glänt. Idag då vi skulle lämna Arvid och Nea hos farmor sa Arvid:- Ska ni lämna oss så att ni får vara själva en stund? 

Och Nea säger:- Mamma, säg inte till farmor att jag är dum. 

Haha, ungar...

Nä sa jag vi ska åka och handla så vi tänkte att ni skulle få göra lite roligt ist...

Och till Nea fick jag säga:- Nä, du är inte dum, bara lite busig. 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards