Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av maria - 7 juni 2014 22:47

Blev en spontan middag ikväll med vänner...jag har vissa vänner jag kan umgås med i vilket tillstånd jag än befinner mig i...dom är inte många, dom är få men dom finns och det är skönt att ha dom där. Jag behöver inte vara på topp jag behöver inte duscha och byta om utan bara va...det blir trevligt ändå. Det blev det ikväll.


 


Men nu har vännerna åkt, jag är trött och dom små sover, jag ska äntligen få gå i säng...det har varit en lång dag.

Jag har svårt att sova ut på morgonen nu, vaknar tidigt och kan inte somna om. Jag vaknade som vanligt imorse med ett tungt hjärta och kände mig låg. Gjorde morgon, väckte Elsa och vi satte oss i bilen för att hämta en kompis till henne...vilket jag såg framemot. När jag fick se deras äkta glädje och kärlek över att få ses blev mitt hjärta genast mycket gladare och dagen blev ljus. Tack ungdomar för att ni finns  ...nu gör jag kväller  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards