Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av maria - 27 maj 2014 15:07

Har haft en riktig hangover idag, en -dagen -efter-jag-ger-upp-attack-hangover...fy tusan vad trött jag har varit/är...pricken över iet så har jag haft mina tre små hemma då jag var tvungen att ta dom till hälsocentralen för att visa upp deras utslag...fick inte mycket till hjälp, en salva som ska ta bort dom...men jag orkade inte strida och "tjata" mig till det jag egentligen ville ha...det dom behöver är en penicillinkur för att få bort exemen som har satt sitt på deras hud och som lätt kan förväxlas med svinkoppor...men imorgon har mamma köpt 5 biljetter till Glada Hudik så vi ska ta våra tre stora och gå på föreställning...ha trevligt, glömma allting jobbigt och tråkigt...trots att jag känner mig mera död än levande just idag ser jag framemot det...bara vi, jag, pappaanders och våra stora barn...det har väl aldrig hänt. Nu ska bara försöka hålla ögonlocken på glänt tills jag får slå igen dom helt igen...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards