Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av maria - 25 maj 2014 16:08

Grattis alla fina och braiga mammor  ni vet väl att ni gör ett toppen jobb  

Jag har fått den bästa morsdagspresenten man kan önska en sån här dag. Jag har legat i sängen med mina tre stora och haft Pretty little liars maraton, mys...har hamnat i mitt komaläge och är så där omänskligt trött och kroppen känns som bly och jag orkar inte ta mig för någonting, jag vill göra något men då jag ska röra mig går det bara inte. Men nu är vi bjuden på morsdagsmiddag hos svärmor så det är väl bara att tvätta sig och ta på sig något snyggare än pyjamas. 

Igår körde jag 2 vändor för att hämta hem ungdomar. Den första vid nio redan på ersboda och den andra vändan blev strax efter kl elva och ner på stan. Shit vad folk det var, jag bara kände rent spontant hur skönt det var att inte behöva vingla omkring där (vinglandet gjorde jag bort i fredags, haha)...nä, skämt å sido...det är väl bara att vänja sig med att börja bedriva taxiverksamhet på helgerna nu också. Förövrivgt har jag hamnat i mitt sk. blandtillstånd. Då det växlar under hela dagen mellan glädje och dep. Därför jag är så trött och sover bort det mesta av dagen för att slippa känna efter. I morgon måndag och i sedvanlig ordning provtagning för att se hurvida vi ska höja dos eller om den börjar stabilisera sig. Sen möte med kurator vilken känns rätt i tiden,har en del att ta upp...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards