Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av maria - 24 maj 2014 17:58

Vilken underbar dag Umeå har bjudit på. Sol i massor och vindstilla. Det är inte ofta man måste söka sig till skuggan här uppe i norr. Kulturnatta och båda ungdomarna är i city...lite oroligt, jag hängde ju själv nere på stan i tonåren men jag kan ju inte låsa in dom. Fast jag är körklar och så fort dom ringer åker jag och hämtar. Fick en trevlig överraskning idag när mamma kom och hämtade Arvid och Nea tidigare idag och tog med dom på teater, då lämnade hon även kvällens middag åt oss. Älgkött och kantarellsås. Simmar skönt i magen nu.

Mammamaria

Av maria - 24 maj 2014 09:52

Dagen efter personalfest-Tack alla  särskilt tack till er som hjälpte mig hem (ni vet vilka ni är)...Jag vet nu med säkerhet att jag inte ska dricka (på det sättet jag gjorde igår) när jag mår som jag gör nu. Man lurar sig så lätt själv och försvinner bakom vinglas efter vinglas...


 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards