Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av maria - 22 maj 2014 20:55

Jag är galet trött efter en intensiv dag...den började redan kl 06.00 med   Ja må hon leva  och hon var svårväckt, men tillslut så...


 


4år och en egen fyrhjuling...så -Se upp för fartdåren på byn...och när fyrhjulingen är på laddning tyckte visst hennes föräldrar att hon skulle skrämma skräck på byn med en kickbike...så- Se upp nr 2, för vi-kickar-utan-vett-dåre-på-byn...

Sen fick hon lite annat kolijox också som vi hoppas inte ska störa någon annan  

Och prinsessa-tårtan som hon hade önskat sig, den hämtade jag redo och klar hos grannfrun-Tack snälla Cajsa än en gång, hon blev jätte glad...tittar man riktigt noga så ser man ju att det är prinsessan Nea  


 



Ps. Cajsa, Alfred har redan beställt en hockey-tårta, en med en hockey-målvakt på...han kan inte förstå hur duktig du är och tycker att du ska öppna ett bageri...Nu slår jag snart igen butiken  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards