Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av maria - 14 maj 2014 12:18

Äntligen, mätt & belåten. Då jag blir hungrig skulle jag helst ha ätit igår redan. Nu förstår jag ungarna varför dom ylar så hemskt kl middag. Dom håller ju på att förgås...Idag är det en bra dag,jag är trött men tänker inte lägga mig ner utan hålla igång så att kroppen inte blir helt förslappad. Göra lite nyttigheter och kanske lite otyttigheter, får se vad som faller mig in  Har gjort bort handlingen och det såg ut så här då jag kom hungrig som en varg hem...


 


kastade in varorna och gjorde tidernas godaste lunch, enlig mig själv alltså...men för den som blir nyfiken och sugen...


 


rostad fetaost smörgås...I am in heaven  mumma, gott gott, kärlek för smaklökarna mm,mm,mm...


Jag tog en eller två skivor grovt grekiskt bröd (köpt i bageriet på coop), mycket enkelt. Penslade på med olivolja, och timjan och basilika och salt. Ta vilka kryddor som helst. Smulade rikligt med fetaost och grillade i ugnen. Ringlade lite honung över och satte tänderna i mästerverket...Testa vetja...det går bara inte att ogilla...hade jag haft mera tid dvs inte höll på att svälta ihjäl så hade jag lagt ner mera tid på en godare sallad...men det funkade.


 


avslutar med en lycklig kille som igår fick hem sin skateboard som han hade beställt och betalat själv. Nu var det bara det här med att träna och träna...


 


Ovido - Quiz & Flashcards