Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av maria - 11 maj 2014 17:05

Vilken helg. Den har varit riktigt bra på alla sätt och vis. Jag har tagit mig tid åt att vila, städa, laga mat och umgås med min familj på ett sunt och bra sätt enligt mig. Tagit sovmorgon både lördag och söndag lääänge, lääänge. Fått göra det jag tycker om helt enkelt. I går fyllde farfar år och det firades här med buller och sång. Jag vill ju inte skämmas inför svärföräldrarna så jag och Olivia hade dukat upp en buffe på paj, stekt kött, sallad, såser och annat gott. Tårta hade vi också fått till, samt att vi fick smaka på farmors goda kaka...mätt var bara förnamnet. Men det var i går och i dag är i dag. Jag fick stora paj dillen och i kväll ska vi frossa på en VB-ostpaj och grannens goda brieost och salamipaj. Att jag höll på att äta ihjäl mig i går har jag visst glömt bort  

Nu väntar vi bara hem några som är på fotboll...

Tänker förövrigt inte orda så mycket om gårdagens ESC final förutom att Låten var jätte bra, klänningen var vacker och hen var sjukt snygg både med eller utan skägg!!! Och jag hade tippat Sanna på top 3...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards