Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av maria - 6 maj 2014 12:34

Dag 2 och jag är fortfarande på benen, börjar dock känna av lite i armar och ben en typ av trötthetskänsla...lite som att dom bara hänger där på sidan om av kroppen...men finns med ändå.  Jag är livrädd för ev biverkningar som kan komma. Tex vanliga som viktökning, darrhänthet, trötthetskänslan i armar och ben, diarre, illamående, påverkan på sköldkörtelfuktionen mm. Mindre vanliga som muskelsvaghet, psoriasis mm. Jag har passat på att göra bort lite småfix på stan och lyxat till det med en lunch på Waynes coffee (om någon eller några av dessa biverkningar slår till). Att bara sitta där vid en fönsterplats och titta på alla människor är helt underbart och lyxigt för en sån som mig...


Ps.



I dag hjälpte alla till och klädde på sig själva. Att tröjan hamnade bak & fram är mindre viktigt. Jag är bara så imponerad hur hon lyckades knäppa koftan på ryggen, bara det är en bedrift i sig   Dagens utmaning! Testa det om ni kan!

 

Vi ses!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards