Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av maria - 5 maj 2014 13:35

Okej, då startar vi upp operation medicinbyte...både äntligen och hjälp. Äntligen för att vi tror och hoppas på den här medicinen och hjälp för att det är alltid jobbigt att sätta in och ut mediciner av den här typen. Så jag kommer till stor sannolikhet försvinna några dagar, kanske nån vecka...men jag har inte glömt bort eller tappat mitt intresse för att skriva, jag är nog bara så inne i mig själv och har så fullt upp med att klara av mig själv den första tiden. Jag har haft en jobbig natt av olika skäl. Haft svårt att sova och vaknat lätt, varit orolig med andra ord. Har mycket jag måste få klart och reda ut och hinner inte riktigt med tempot. Min kropp är några meter före mitt psyke hela tiden, as jobbigt. Än fast det kan tyckas gå i snigelfart för vissa, så små springer det för mig. Annars har vi gjort lite av varje under den här sköna lååånghlegen, jag har legat i dvala i några dagar...kanske bra det då det räckte med en sömnlös natt/lite sömn under en natt för att sätta mig ur fas. Nu ska jag dom sista timmarna innan huset blir fullt, försöka vila några minuter och sen förbereda middagen...mellan klockan fyra och fem är min sämsta tänkbara tid på dygnet.,den tiden skulle jag lätt kunna hoppa över och gå raskt över till klockan bolibompa...alla är mätta och belåtna-tiden...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards