Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av maria - 4 maj 2014 16:32

I dag har jag varit kreativ vill jag lova. Vi bad dom stora passa dom små och åkte på tu man hand ut till blomsterlandet och förkovrade oss bland blommor och bin (kanske sex ungar sen kan man tycka, men ändå, nu vet vi ju hur det funkar)...


 


när vi hade fyllt våran vagn på det vi kom för att handla och inte var vi båda nöjda och belåtna för att åka hem till flocken som hade ätit lunch och som hölls på att plockas bort, dom är duktiga mina fina på att ta hand om varandra  och att ge lite egentid till sina gamla päron är mycket värt bara det...Tack! 


 


När vi kom hem satte jag händerna direkt ner i jorden...Barnen trodde inte sina ögon...

:- Va, planterar du om blommor, mamma??? Det gör ju pappa eller farmor!!! Kan du sånt, det visste inte vi...

Där ser man, hon har endel överraskningar att bjuda på gamla morsan...Min nya hobby, kanske, något att sätta händerna i då jag inte vet annars vad jag ska göra och blir så där förvirrad  

Nu börjar middagstiden närma sig med stormsteg och jag orkar bara inte ställa mig vid spisen, var är min catering mami...inte här iaf...får kanske masa upp rumpan ur soffan ändå, kidzen börjar på att äta på sina naglar...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards