Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av maria - 1 maj 2014 15:38

Jag säger Välkommen tillbaka till livet åt mig själv med ett leende på läpparna. Jag har äntligen tagit mig ur det värsta och nu väntas bara efter dyningarna...dvs ta rätt på det som jag inte orkat under dessa tre dagar...Det är helt sjukt hur jag följer mitt mönster, 3-5 dagars depression, down/låg eller insomnia period, kalla det vad ni vill. Jag kan förlika mig med samtliga. Nu har jag vaknat upp och känner hur min kropp känns 200kg lättare och psyket har ett helt annat tankesätt. Jag stiger fort upp på må-bra-stegen, lite för fort och och har svårt att stoppa mig. Tackar mina gäster igår som ville komma trots mitt tillstånd och jag hoppas jag skötte mig väl...var dock jätte,jätte trött på slutet men var glad att ni ville komma och fira in våren med oss. Det behövde vi nog. Nu ska jag fräscha upp mig och börja ta tag i livet-efter...

Har förörigt tid för ekg på måndag så då ska jag väl komma igång med medicin bytet...äntligen...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards