Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av maria - 13 augusti 2013 17:37

Idag var jag så där ohyggligt trött kl tre när jag kom hem efter jobbet, har inte sovit så där jätte bra på några nätter. Så jag öppnade upp altandörren släppte ut barnen och stupade i soffan och hamnade i nån sorts koma eller rättare sagt dvala...jag vaknade av att grannbarnen stod i vardagsrummet, vilket var tur i oturen...för det var på håret typ. Maten skulle stå på bordet 16.45 pip för att Alfred skulle hinna äta innan träning...men först tog jag en tur in i badrummet och det skulle jag ju inte ha gjort. Där var det lite av ett sjöslag. Någon hade varit på besök och tvättat en tröja, hällt ut barnolja samt gått lös på tvål-pumpen...sanering av badrum, för att sen ställa sig i köket och koka mat under tidspress. Välkommen min vardag!


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards