Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av maria - 30 juni 2013 17:03

Hej då...nu packar familjen bussen och imorgon sticker vi på semester...ja, jag vet jag har tjatat om det förut...men det är omänskligt mycket som ska packas då familjen ska iväg. Jag tvättar och viker i små eller ganska stora högar och lägger fram kläder efter kläder efter kläder...må detta få ett slut nångång. Blöjor, vagnar, resesängar ja allting du bara kan drömma dig till...jag drömmer tom om resväskor om nätterna   Idag var jag förövrigt på stomarknaden och handlade lite, en överfull extra stor kundvagn fylld både upptill och nertill, det hängde liksom över kanterna och pappaanders hade skickat med mig en påse med gamla mediciner som han hade plockat ihop och som jag skulle lämna på apoteket...inga problem...tills jag såg kondomer liggandes längst fram i påsen...Ve och fasa...har dom gått och blivit för gamla (ja, eller det är väl klart dom har ju uppenbarligen inte används så flitigt)...men jag skämdes iaf och vände snabbt på den genomskinliga påsen och hoppades bara på att hon i kassan inte skulle se vad jag kom farandes med...så nu är även medicinskåpet rensat på dess förnödenheter  ...vi ses...se upp för familjen längst vägarna...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards