Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av maria - 13 maj 2013 20:26

Underbara Jag kan själv åldern, eller inte...


 


Oj då! Vad gjorde mjölken med mig  


Idag när vi kom hem från jobb och dagis passerade vi direkt gå och gick vidare ut på baksidan...och där satte jag på grillen, la fram grillkorv och bröd. Sa åt pappaanders att laga mat åt kidzen, själv åkte jag på stormarknaden för att handla...köpte med mig bla till en sallad och satt sen i solen ute och njöt av en alldelens underbar sallads-middag...samtidigt som mätta & belåtna barn studsade bort maten, själv tog jag en kaffe på maten, skulle jag ha studsat skulle nog tomaterna hoppat upp igen...nu blire lite hushållssysslor innan jag får känna på lugnet innan ögonen faller igen. 


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards