Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av maria - 8 maj 2013 21:36

Ja, den kommer och går verkligen. Som den behagar...igår febertopp (ni vet så hela ungen skakar)-idag feberfri...ungar, dom är omöjliga att förstå sig på...Vi ägnade iaf fm åt att leta mjölkfri välling-helt utan resultat...och då konkade jag runt på småbarnen över hela och då menar jag HELA Umeå och dess mataffärer...Nu hoppas vi på att Ö-vik våran kära grannstad ska ha åtminstone 1 paket kvar, då vi imorgon kommer att passera där påväg ner till paradiset...ska bli så skönt att få komma bort i några dagar och bara vara...med eller utan välling. Vi är dock 1 barn kort, som ska få följa med mormorn ner till morbror Pop och hans familj...vi kommer att sakna dej men du kommer att ha det så bra och lugnt och skönt utan oss...Vi har iof bytt ut henne mot en kompis så vi kommer ändå att konka runt på 6 kidz norrland rund. Men vi är vana att leva i lite kaos så för oss är det bara vardag...önskar er alla en trevlig Kristihimmelsdag...vi kommer att leta välling, om vi så måste åka ner till Skåne eller nåt.


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards