Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av maria - 16 augusti 2012 15:41

Min dag...


 


 


 


 


Ja, bilder säger mera än ord sägs det ju...

Jag har återigen haft en toppen dag på lagunen med 7 st kompisar...och nu ligger jag nog på topp hos dom för jag bjöd visst på tidernas godaste saft, godaste lunchbaguetterna som jag bla hade fyllt med köttbullar och brieost, ja, jag vet det låter jätte konstigt men det gick tydligen hem, sen hade jag ju såklart bullat upp med bullar, kakor och frukt och toppade dom med varsin kexchoklad...så hungriga ska dom då inte behöva vara...Nu en stund ska jag ägna åt till mina hushållsarbeten innan kvällskarusellen tar fart och middagen ska vara avklarad och Elsa ska vara klar för avförd mot Spöland och fotbollsmatch...stackars barn, vem vill spinga och jaga en boll i denna hetta...nä, inte jag...orkar inte ens åka och titta på...så vilken tur att jag måste stanna hemma och vakta di små  ...ibland är dom allt bra dom där små liven...  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards