Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av maria - 6 augusti 2012 15:25

Ja, i våran värld hinner det hända väldigt mycket inom loppet av några timmar bara...Våran diskmaskin började på att ge vika så det var bara att åka på affären och införskaffa en ny...men våran gamla Husqvarna har ju jobbat hos oss nu i 12 år typ 1-2 gånger dagligen så mer kan man väl inte begära...nu har vi en räser maskin, en stor fin Bosch har fått tagit över tjänsten och jag hoppas den ska sköta sig...nu har vi bytt spis (förra året), diskmaskin i år så nu sparar vi för ny kyl och frys för nästa år...fina utgifter det där...och på vägen hem svängde vi om coop för lite små fix och höll på att bli av med en unge...eller vi hade ju kunnat åka och hälsa på henne i buren där hon satt  ...Alla ni som varit på coop i Umeå vet ju att det står en typ av "svamp" där på torget utanför...med typ tjocka, blåa järnstänger som bildar en liten "koja" tyckte nog lilla Nea...vid ett obevakat tillfälle stod hon hux flux där inne i "kojan"...och sen fick vi inte ut ungen...hon fick panik, jag fick lite lätt panik och såg framför mig antingen hur brankåren fick komma och ta i sär och göra sönder hela "svampen" för att få ut henne, eller hur vi hädanefter åkte dit varje morgon och kväll med en flaska välling...mer klåfingrig unge finns ju inte! Nu sover hon iaf och jag ska diska  



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards