Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av maria - 4 augusti 2012 12:52

Idag firar vi fina pappaanders 44 år  Grattis till dig min sköna...och jag hade inte riktigt planerat som jag brukar och inte hunnit baka nåt smarrigt till den stora dagen...men inte för att skryta utan mera bara för att jag är så förvånad över mig själv så på 45 min på morgonkvisten rörde jag ihop en kladdkaka och en toscakaka till fikat med farfars och syster Annika med make...(kusinerna är på läger). Nu ligger dom båda kakorna så gott där nere i magen och jäser...

Nu ska vi förbereda inför en barnfri kväll, natt och morgon  ...och i vårat liv är detta timmar som är viktigare än luft nästan, ni fattar väl...för att överhuvudtaget överleva så måste man ta vara på dessa stunder man får typ en gång per år...puss på er  


 



Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards