Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av maria - 3 augusti 2012 11:12

Igår fick jag visa leg...idag färgar jag (trollar) bort mina gråa hårstrån...fin kombo  

Annars händer det lite och ingenting idag, två av sex kids på bortaplan så familjen ovanlig är mera en familjen vanlig idag...och imorgon kväll stänger vi av alla telefoner, mobiler ja allt som kan tänkas störa oss för då ska flocken sova hos mormor då mammamaria och pappaanders ska på 40 års fest, för att sen gå hem och krypa ner i en varm skön säng som står i ett tyst ljudlöst hem...bara babyn ska vara hemma och får hon bara tisse så håller hon sig lugn...vi ska sova en hel natt utan att förhoppningsvis springa fram och tillbaka och inte minst få vakna i tystnad och äta frukost på tu man hand  L Ä N G T A R!!! Nästan som på hotell...


 


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards