Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av maria - 1 augusti 2012 22:44

Ny månad, nya möjligheter...pappaanders månad...Jag tog dom 3 minsta med mig idag på en liten tripp. En tripp ner till Norrbyn/Hörnefors för att besöka en barndomsvän i hennes föräldras stuga...trevligt med kära återseenden...sen fick vi middagsgäster av bror med tillhörande familj och mamsen som kom med mat åt oss hela konkarongen, jag gillar verkligen det, när maten liksom bara kommer hem till oss...man behöver inte ens sätta sig i bilen och hämta maten på stan, utan bara gå till bordet och stoppa in...funkar fint. Nu har vi nattat dom som är hemma och ska väl själva försöka få lite skönhetssömn på det...



Ja, jag vet. Med risk för att vara tjatig, men jag bara älskar alla bilder vi har tagit i sommar...


Syskon på vift!!!


 

Det blev visst varmt om just höger ben...


 

Jo, i våran familj måste man räcka upp handen om man vill säga nåt  annars är riken att ingen vill lyssna...


 

Lycka är...att sitta och dingla med benen...även om dom är lite korta.



Det kommer mera men inte ikväll...



 





Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards