Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av maria - 28 juni 2012 20:44

Det är kväll och mina ögon blöder av trötthet och förtvivlan...har börjat lägga fram kläder, sängkläder, handdukar, blöjor mm. mm. mm inför semesterresan och jag ser ingen ända, det bara blir mera och mera. Det är nu jag känner av att jag bedriver STORfamilj...har annars inget problem med det, bara nu när jag ska packa...och med två tonårstjejer inklusive mig blir det en hel del kläder och skor, samt två småttingar som dregglar, sölar, kräks och skiter ner sig i ett, behövs det en hel del ombyte.

Medicinpåsen är också en jätte viktigt del i våran packning, dom har en förmåga att bli sjuka mina fina när det passar som sämst och dom kan drabbas av precis vad som helst...så mammamaria har packat, alvedon mot febriga små knoppar, loratadin mot allergibesvär, postafen mot åksjuka, vanquin mot springmask, prioderm schampo mot hårlöss samt flatlöss, det senare har vi dock aldrig drabbas av tack och lov, men man kan aldrig vara för säker...är själv uppfödd i ett medicinskåp så detta är bara en bråkdel...


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards