Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av maria - 27 juni 2012 18:53

Jag bär ett stort ansvar. I egenskap som mammamaria ligger det på mitt ansvar att samtliga 8 familjemedlemmar får med sig det dom ska och inte får med sig det dom inte ska på semesterresan...börja känna mig lite smått stressad, kan ju bli en katastrof om vi glömmer nåt, ännu värre om vi glömmer någon (vi har väl alla sett filmen Ensam hemma). Huvva så hemskt, så skulle det kunna sluta om vi "råkar glömma" Nea hemma...nä, det får inte hända, jag lovar att jag ska räkna in alla i bilen innan vi börjar rulla. 

Tomatplantor och gurkplantor har nu flyttat in i växthuset, dom var trygga och trivdes riktigt bra där inne i värmen tills, ja, jag tänker inte hänga ut någon speciell...Kom och drog upp en gurkplanta från botten på hinken, och vips så var vi en gurkplanta fattigare...Vi ska hänga på en hasp nu, på drygt 1,5meters höjd!!! OMG (omgående).


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards