Mitt liv med 6barn, bipolär och om att vara ADHD mamma

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av maria - 25 juni 2012 11:00

Dagarna bara kommer och försvinner lika fort...man hinner knappt vakna förrän det är dags att slå igen ögonen igen. Däremellan hinner det hända mycket och lite och ingenting, just förtillfället väldigt mycket. Växthuset börjar så smått att ta sin form så snart kan vi börja på att odla...Vi har tittat på gamla bilder och insett att Nea är mera lik Elsa  som liten än Elsa är lik sig själv, fattar ni...dom är som kopior alltså...Arvid har som sagt blivit allergisk mot äpplen och Elsa fick samma symptom fast mot vattenmelon. Så för att sammanfatta midsommarhelgen kan vi bara tänka allergichocker...men nu har vi ju resurser hemma, så ska dom bli allergiska mot nåt mera så föreslår jag att det skulle passa fint nu...


Annars har vi också


 


varit katt...


 


klätt oss för en motorcykeltur...badbyxor och mössa...inte att rekomendera om du ska åka långt, men hemma på altanen går det bara fint...


 


samt pussats endel    love is in the air  


 

Presentation


Är en 6barns mamma som pluggar till undersköterska på komvux Har diagnosen bipolär 2, psoriasis och medicinerar för högt blodtryck. Följ med mig i min ocensurerade vardag, här får du läsa om glädje & om sorg, hypomanier & depressioner. Välkommen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards